Lite trött, lite less, lite lat.

Jag är tröttast i världen mest troligt..  Fast jag kan slå vad om att jag ändå inte kommer sova speciellt tidigt:) för på nätterna då kan man såklart inte sova.. (gud ditt svin!)
Idag har jag jobbat, skulle på nån läkarundersökning, men de hade ju tamejfan glömt bort mig så jag fick göra nå test bara så ska jag dit imorgon istället, inte för att jag bryr mig, slipper ju jobba.
Sen halkade jag hem med bilfan min å då åt jag som fan sen slocknade jag såklart på soffan.. Fan..
Sen har ja inte gjort ett skit, crappy times..

Lördagen var rätt kul :) satt hos henke å förfestade, sen tog vi å åkte på hotellet där var det rätt jävla dött.. men då kom hon som en skänk från ovan och räddade kvällen :) Frajs alias fjixen  :)
Vi drog omkring där inne ett tag å sen släpade vi hem hennes inte allt för nyktra kompis :D tanken var att vi skulle gå dit, men då hade vi nog inte varit framme ännu :D  så jag ringde en taxi istället :) Sen gick jag och Frida tbx mot stan, hon skulle till ngn kompis, vi gick skilda vägar och då när jag skulle gå hem så stod dalla där med bilen mitt i allt :D Åkte med han till henke istället, där sov ju alla, utom hans granne som var där så vi satt å grunnade ett tag sen tog jag också å sov, vaknade tidigt på morgon å då satt vi bara mest resten av dagen å kökade varmkorv å chips :D  "bantar phille" käkade bara keso och tonfisk som vanligt, fyfan så vidrigt!!! Kattmat typ!



..Ett liv i skuggan, så här på kvällen är de ohyggligt, jag vill bara gå hem med dig, jag vill gå hem med dig...




image131

image132







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0