Korvsoppa

BRUKAR DU KOMMA I TID?
inte till jobbet på morgon iaf, annars brukar jag de.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Ihelgen

HUR KÄNNER DU DIG NU?

Seg och sliten

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
?

KAN DU LAGA MAT?
Köttbullar och korv, å så kan jag koka makaroner också :D haha

VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
Vet inte, beror på.

ÄR/VAR DU AKTIV I SKOLAN?
Njaaa

VAD SAKNAR DU?
Sommaren!!!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Vet inte?

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Jo, var som sliten bara.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
oboy

RAKAR DU BENA?
Nope

ÄR DU NYTTIG?
Aldrig

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
Efter tolv...

VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
Gräva ner mig.

PROJEKT JUST NU?
Att städa min lägenhet.

VAD BORDE DU GÖRA?
Städa

VAD VILL DU GÖRA NU?
Lägga mig i soffan och softa-

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Jo, har ett..

JAY LENO SHOW?
Älskar början :)

VARFÖR HÅNGLAR MAN?
Varför inte?

ÄR DU BLYG?
Joo, fast efter några öl så är jag nog för social.

ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Nope

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
För sent eller för tidigt, beror på hur man ser det..

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Skinnflöjt, skinnbanjo, Luftgitarr

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Fickpingis

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
nå frågesport-spel på Wii som jag REGERADE!

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Kmr inte ihåg.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Joo

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?
Näfan

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
kanske inte riktigt.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
För mycket.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Tydligen.

VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?
You dont want to know.

ÅNGRAR DU DET?
Nix..

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR TJEJ FÖR EN DAG?
Vet fan inte.. Finns mycke kul att testa ;D

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?
Nej fan

BRUKAR DU SMINKA DEJ?
Haha, nä!

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
Nja..

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Kalsonger.

VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
mörkblond/råttfärgat

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
Nope

VAD VILL DU JOBBA MED?
Ngt kul!

HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Yeah!!!

VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Mina kompisar bland annat  

VAD I LIVET ÅNGRAR DU?
Vet fan inte..

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Hiphop och lugna sköna låtar.

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Psykihuve-stilen

ÄR DU TRÖTT?
Jo

NÄR VAR DU FULL SENAST?
I lördags.

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
Tillsammans med någon.

BÄSTA GRUPP/ARTIST:
Finns så många bra.

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
Typ 2 par.

FAVORITRÄTT?
morsans Africanagryta och till vardags köttfärssås å spagetti!

VAD GÖR DU IMORGON?
Jobbar - tränar - tråkar - sover





image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0