Farsdag/söndag.

Igår så blev de att festa trots allt, de var så värdelöst tråkigt att sitta hemma.. Vi köpte oss nå sprit å drack  :D
Förfest hos moa sen drog vi vidare till B4 där de vara karaoke, de var ju kanske inte de mest inressanta jag varit med om, några värdelösa människor som sjöng dåligt typ.. Så jag pratade med en söt liten flicka och for på en promenad istället, blev till Djuptjärn och tillbaks och några varv runt stan, de var riktigt trevligt att få surra lite med henne och småskratta när hennes hund rastade henne, för den såg ut att styra mer än henne ;-P sen var hon tvungen att ila, hittade Henke & gänget på stan så jag följde dem till efterskiva, de var ju inte de roligaste man varit på men de var iaf bättre än att ligga och sova.. eller de vette fan..


Idag är det farsdag och söndag och de är lika uttråkande som vanligt, först for jag, hinken och Roger och åt en pizza på Buffone sen vandrade vi runt på stan ett tag å bara grunnade typ, sen drog vi på sportcity å där satt vi å grunnade ännu mer.. sen for jag till mina föräldrar där det vankades superbra käk :)
Så jag åt mig proppmätt och skyndade att skrapa ner en matlåda så jag har ngt bra att äta på jobbet imorgon :)

Nu har jag inte en aning vad jag ska göra typ. blir väl att slappa i guess..


Guess i dont have a chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0