Duktig?

Idag har jag varit duktig, först kom jag till jobbet, dock 1 timme sen..  Good job Patrik!
Jobbade till 4, var hemma kring 5 och då for jag till mor och Far och där lagade jag mat, Blev korv och makaroner ;D
Lekte med Ylva som var där och hälsade på, Hon ritade jätte fina streck på ett papper........och på golvet........... och på sina händer :D haha
Sen klockan sju så for jag och tränade med Jani, Henke kom med också å tittade,
När jag var klar med det så for jag och handlade lite dasspapper och pålägg och en Tattoo-tidning sen kom jag hem och då Diskade jag i över en timme, hade inte en ren sak här, luktade apa i slasken.. Sen städade jag upp resten av köket, så nu är de nice and shiny :)   Imorgon ska jag ta resten av laggen tänkte jag, så kanske man kan ta hit folk utan att skämmas :D haha
Inte för att ngn jag känner bryr sig, de är ju lika sviniga som jag och förmodligen de som svinat ned här mest också!

                                    
Fört ett flottigt skrov                             Busa                       :)


När ska du bjuda på bulla då? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0