Året.

tänkte gå igenom mitt år.

I början av året lärde jag känna de flesta som jag umgås med nu, bytte helt kompiskrets pga vissa saker. For och festade med Snake som jag känt sen jag föddes typ och då blev de att jag kom bra överens med endel av de han umgicks med å på den vägen är det :) Vi var mycket i huset i Sangis hos Hussni, Malin och Snake och grunnade :) festade endel men sen tog jag nån månad nykter. skaffade även Lägenhet i början av året.
Roger är han jag står närmast av alla, han är den som förstår mig bäst, en riktigt kompis!

"Janis bägare och svep" haha

Sen hände de en skitsak som jag helst hade kunnat vara utan och de orkar jag inte ens skriva om.
var bitter å dprimerad som fan ett tag pga en massa BULLSHIT
Fyllde 21 i April också, tiden går för fort...

Sen drog vi ihop ett fett gäng och for till Umeå på brännbollsyran!
Det var riktigt jävla kul, första veckan det var varmt, vi köpte oss skateboards och drack en massa öl!
Höll på bli dräpt av cirka 60 invandrare där! vi var 8 st, nån IDIOT hade sagt nå racistiskt... och då ringde nån av dem varenda jävel i stan typ! de var fan lite småskrämmande :D haha men då kom kanske 20 poliser å grep 2 av dem som båda hade kniv.. Men de gick ju bra och vi snackade med dem sen och löste allt :)  sen festade vi vidare och hade riktigt jävla kul!



Sen var vi i sangis några gånger och festade också :) var ruskigt kul! en kväll tänkte vi fara å festa i Torneå, men de var stängt så vi tog en taxi över till happis, våran skjuts skulle hämta oss vid ikea, men då kom det en massa snutar och mitt va de var stod det 6 poliser med dragna vapen och skrek åt oss å slängde oss i backen och handfängslade oss! Men de släppde oss efter ngn minut när de insett att de tagit fel personer, nån hade rånat shell eller nå sånt, inte fan var de då vi :D haha den kvällen hade vi mye att snacka om iaf :D exiting!


Sen var det snart sommar och Mike kom hit mer å mer från skellefte så vi blev bra vänner, Jag, Roger,  Mats och Mange for ned till Mike på Skellefteåfestivalen och röjde!
Riktigt kul var de, såg den värsta draken i mitt liv där också, HOOOJA!


efter det så var det dags för midsommar, den firades i Sangis med Roger, hans Bror, Husse, Snake, Jägis blablabla var trevligt med middag ut i solen hos Roger bror och Sambo :)



Sen var de dags för Västerås och framföl allt Gotland!!!
Jag, Roger, Henke och Mike packade drog på alko och köpte 7st 7:or sprit (som var slute efter 3 dagar dock)  och packade ned våra saker i lupon och körde ned till Power Big meet i Västerås, De SÖG enligt mig, var mest bitter bara! Visst första dagen var skitskoj, satt uppe vi en brasa hela natten å snackade med en massa gamla raggare! ;D haha sen mitt i allt kom en snubbe genom skogen och han lät EXAKT som vanheden! hahaha han åt en mask också.. HAHAHA sen lördagen regnade det som satan å jag hade slagit sönder alla våra stolar som vi stulit och slagit en yxa genom mitt tält så de ragnade in, for till tältet å däckade kring 22 kanske, Roger kom å väckte mig på natten då höll jag på att drunkna i mitt eget tält! satans!!! vi satt oss i bilen istället och sov!
Men då var de äntligen slut på BigMeet och vi drog vidare till gotland, där var det ruskigt jävla kul!!! Vi tog in på vandrarhem första dagen, for ut å festade på stan, det var folk överallt! skitbra! sen var det fullbokat på vandrarhemmet/bowlingen/Laserdomen/Biljardhallen/minigolfen (allt fanns i samma hus) vi snackade med ägaren å han erbjöd oss att sova på nedervåningen i Puben som han la ned förra hösten, GRATIS! Med egen ingång, bastu mm! Självklart sa vi så vi lyste ned nå madrasser å där sov vi resterande dagar! vi hade efterskivor där tilloch med :) hehe


sen var de dags för lulekalaset, for inte ens in dit! :D Mike blev så jävla packad! hahaha
De var ändå rätt kul!



Sen hände inte mycket mer under den kalla skitsommaren.. Var mycket festande överallt men inga större saker jag kan komma ihåg :)

Klart godkänd sommar trots de skitiga vädret, har lärt känna massor med folk! :)
vi har vairt lite varstans, Happis blandannat hos Krillo :)

haloween var ju också ruggigt kul!
den har jag skrivit om här redan så ;) fredagen var superkul med Frida som höjde dagen ännu mer! Lördagen var vi i Lule hos Philips syster på 70tals fest! och våra kostymer rockade ju där också! :)




Har hänt mycjet mer än det här, men de här är lite höjdpunkter bara!

Här är lite mixade bilder från året också :)




Nu är vi i nutid igen, snön faller juletiderna närmar sig!  Ännu ett år har snart rullat förbi!! God damn it! Tiden går för fort! Men året har haft både ups och downs. Andra delan av året har varit SKITKUL frånsett från jobb!


Nu ska jag göra nå! Ha en bra helg allesammans!




Du gör mig alltid lika glad på de sega jobbdagarna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0