Fun´s over.

"How to fight loneliness
Smile all the time
Shine your teeth to meaningless
And sharpen them with lies

And whatever is going down
Will follow you around
That?s how you fight loneliness

You laugh at every joke
Drag your blanket blindly
Fill your heart with smoke

And the first thing that you want
Will be the last thing you?ll ever need
That?s how you fight it

Just smile all the time"



Har inte gjort nånting idag typ.

Var ute och lallade omkring med Roger vi hade en riktigt givande konversation om vissa saker, Vi har väldigt lika värderingar och tankar vi två, Skulle kunna skriva en bok om det vi snackade om.  balans är lösningen på allt, Man måste ha balans..
Alltid nå djupa funderingar när vi är på våra grunnarturer.
Ska läsa Pskologi tamejfan, de skulle vara kul att förstå sig på endel folk som man nu inte har nån aning om hur de tänker.. Beteendepsykologi hade varit kul.

nu sitter/ligger jag i min soffa och är svårt jävla less som vanligt
Ska sova snart eftersom jag inte gjorde de igår så känns ögonlocken tunga.. skönt är ju de för jag behöver fan sova, blir bara mer hjärndöd och ångestfylld när jag inte sover, fast de är ångesten som gör att jag inte kan sova, en ond cirkel som jag försökt ta mig ur länge nu utan framsteg.



image193image194

"There are no unlockable doors
There are no unwinnable wars
There are no unrightable wrongs or unsingable songs
There are no unbeatable odds
There are no believable Gods
There are no unnameable names,
Shall I say it again?
Yeah
There are no impossible dreams
There are no invisible seams
Each night when the day is through,
I don't ask much
I just want you
I just want you"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0