Dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dopparedagen.

Idag har de blivit ännu en dag av hardcore soffliggning, men jag har iaf varit ut nån sväng å köpt käk å så.
har sett film och en massa skit på tv som vanligt.
Röjt lite i laggen också.. Liiiiiiiiite.. måste skura imorrn..
sen har jag ju köket att städa och en jäääääääävla massa disk, GAAAH! jag hatar ju att diska, varför är man lika cp alltid? måste köpa en bänkdiskmaskin nu! helst förra året.. Tror jag har en på g dock, min kusin hade en har jag för mig att dom sa på Julafton, men jag kanske missminner mig, näe hon hade en, kommer bara inte ihåg va jag skulle få den för? ska höra nån dag för de hade ju varit skitbra att slippa stå å gnida alla äckeltallrikar med gamla matrester från förra månaden.. Nja så farligt är de kanske inte, men från förra veckan iaf!

förövrigt så barrar min gran ganska kraftigt nu också, om man blåser på den så tappar den nog alla barr, måste ha en plan hur jag ska få ut skiten utan att barra ner hela laggen..? tror jag ska dammsuga hela skiten ren och sen låta den stå kvar som en udda prydnad ;D hehe
Eller så kastar jag den genom fönstret nån natt när de inte är en massa bilar nedanför..
Men de är ett problem för framtiden, ska ju inte ta bort den än.

Nyår är ännu en olöst gåta för mig, tror de blir att åka omkring mellan olika ställen, har redan ett par alternativ i rockfickan..

imorrn ska jag iaf på bolaget och sen måste jag köpa en massa miniraketer som man kan skjuta på folk med i fyllan ;D hohoho ska göra en massa specialrockets av dom :)
Kommer mest troligt göra ngt dumt så jag förlorar något öga eller liknande, men vafan.. man har ju inte 2 för skojs skull :)


Nu ska jag rita eller nå, eller se en till film.. borde sova egentligen, men jag är fan aldrig trött när jag borde... How come?

blev ett sjuhelvetes inlägg, jag brukar ju hålla mig kortfattad, ändå har jag ju fan inte gjort ngt idag..


"Im falling in love again
Ain't nothing I can do
Falling in love again
And this time it's with you
When I fall
It's always the same
And I'm so tired of playing this game

Been so long now
Since I gave up my heart
I've kept it locked down
I don't wanna get it harmed
So let me tell you now
I just wanna be sure that you won't hurt me
Can you promise me that?"



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du lämnar granen och har kvar den som en "udda-prynad" haha :)

2007-12-29 @ 13:38:05
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0