Listjevel

nu har jag just vaknat och insåg att jag är lite slapp med uppdateringen på bloggen, så jag hivar in en lista som jag stulit från en random blogg.

Lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? kan man väl säga..?
2. Är du lycklig? ibland
3. Är du uttråkad? Jo!
4. Är du ledsen? Nej, inte nu iaf
5. Är du italienare? Nej
6. Är du en cooling? Självklart
7. Är du från Irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Joho!


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, eller nästan iaf.
2. Har du någon gång blivit sårad? Jajjemen :/
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jo de  har ju hänt.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jo
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Japp :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta de? Om jag vet de så är de ju ingen hemlig beundrare.
7. Är du kär? Verkar inte bättre :)
8. Vill du gifta dig när du blir stor? vet inte, ser ingen anledning att göra det? kanske?


TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon.
2. Katter eller hundar?  Hundar!
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner, ganska många nära vänner när jag tänker efter :)
5. Tv eller internet? måste jag välja?
6. Coca-Cola eller Pepsi? Fanta!
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Båda, lite av de ena och lite av de andra :)
8. Pengar eller lycka? Jag blir lycklig av pengar :D
9. Dag eller natt? Natt
10. Msn eller mobil? bra fråga?


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jo de har hänt.
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Har hänt.
4. Hoppat Bungy Jump? Vill ju!
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo de kan ju ha hänt.
6. Ätit en hel tårta? Näfan, gillar inte ens tårta (förutom tårtan jag fick i Laos när jag fyllde år)
7. Gjort bort dig offentligt? Äh, man gör bara bort sig om man själv skäms, jag är inte den som är den..
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jo när jag var ung och dum, nu förstår jag bättre.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ne, tror inte det iaf?
10. Velat försvinna? Vars?


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Roger
2. Telefonsamtalet du fick? Roger
3. Personen du var med? Roger
4. Roligaste grejen som hänt? helgen?
5. Personen du smsade? Pallar inte att kolla!
7. Du skrev till på msn? Harry
9. Du tillbringade natten med? Frida, vi var dock fulla och sprang omkring en hel natt :D
10. Du kramade? Frida




Nu har jag gjort de iaf, har inte varit vaken så länge. dags att vakna nu, äta skulle också vara gott, men jag är out of frukost, Behöver smör och pålägg, känns inte som att jag ids steka mig nå käk för jag vill ha "kall" mat på morgon!
Ajaa, idag blir de väl lite gaddande, sen vet jag inte. Får se vars jag tar mig? Om jag tar mig nånstans.


image277

Haha




"Some people wait a lifetime 
For a moment like this...
A moment like this
Some people search forever
For that one special kiss

Oh, I can't belive it's happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0