Ljus.

Var?

jag satt hos Harry tidigare och drack nån kall.. Mitt i allt utbrast jag det vanliga " Människor.........   Jag HATAR DOM!" jag ser en ung kvinna titta frågande på mig, Hon vet ingenting. Så vi hade en kort konversation, hon blev inge vettigare av det och jag gillar inte männskor mer heller.


Igår drog jag och Myta till Skeå, lessheten slog oss och vi kände att vi behövde fara bort, så vi drog till Mike, Skitkul!
Vi kom dit kring 9 tiden, högg in på bärsen och renatflaskan direkt, satt och grunnade ett bra tag innan vi hävde oss ut på festival, vi var väl 7 killar och det var kanske 2 av oss som insett att man kanske skulle ha tagit ut pengar innan.. jag var inte en av dom. Vi köade... och vi köade.. kön var alltså lång.. kanske 40 minuter lång innan vi äntligen fått ut pengar, då tittade vi på kön in till festivaljäveln och den var längre.. jag tänker inte ljuga så jag säger såhär: vi trängde oss en timme fram i tiden och ställde oss lååångt fram i kön.
kostade en förmögenhet att gå in på skiten. Vi betalde och gick in, sökte upp första öltältet och drack endel öl/Cider. sen tog vi nästa, ölen slank ned, vi dansade, vi skrattade vi frös.,
Kul att de är slutet på Juni och ma nstår och fryser även fast man har jacka.... faaan
skitsverige
Vi lodade omkring i 30 olika öltält och sen vae klockan stängningsdags.
Efterfest tänkte vi. de tänkte ingen annan så vi gick hem själv.
Väl hos Mike så drack vi några öl till och jag lagade gröt.. han hade mjölk men han hade inge syld, jag sötade upp maten ,ed cider... DOH! men de var gott.


Sen somande vi, vaknade.och for på max för att äta.. Fyfan så mätt jag blev.. Sen for vi hem.. de var då gud glömde oss..


Herrejävlar vilken hemresa..
Det ska ta 2 timmar och det tog 5..
gudjävel.
vi kämpade, det gjorde inte bilen.. Den dog, gång på gång..
BILJÄVEL!
Vi fastnade ett par gånger.. Tillslut var vi vid Alterälven utanför pite och där var vi i några timmar, vi täljde pinnar vi täljde pennor, vi gjorde allt för att få bilfan att funka!
Sen sprang vi 728 mil till en mack.. köpte kontaktspray, Juice och muffins, jag ville dö.
men vi gick tillbaks, täljde av en vägmarkeringspinne och bilfan funkade, vi bad, vi bönade, vi lovade saker som vi inte kommer hålla och biljäveln höll ändå hem! Har aldrig varit så spänd! Aldrig mer.
JAG HATAR BILAR!

Ikväll/natt hoppas jag på frida. jag vågar inte göra mer än att hoppas, jag vågar fan inte ens göra det, What happens, happens.. Skitsamma.

Miss u

Kommentarer
Postat av: Eleonor

"Efterfest tänkte vi. de tänkte ingen annan så vi gick hem själv." Haha så jävla chef

2008-06-29 @ 15:42:20
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0