Designen är kirrad

Nu jeflar är den kirrad, slipper ha en svart och äckelgrön sak.
Nu är en brun, och brun är en fäg som vi kan känna igen från tillexempel bajs.
bajs är nånting som vi kan känna igen från vara analer.
Analer är nånting vi kan känna igen från 2 girls 1 cup.

Nog om det, Tack Emma för att du hjälpte mig med storlekar och skit, så jag fick en mall att göra min egen design :) och tack Ansku-meri för hjälp att lägga upp den, nu kan jag byta design mer än jag skriver inlägg. De är kul att fiffla på med designer, men de suger att jag inte har en bildfan på min dator som duger till ngt :P
Jävla skit att min gamla dator skulle krascha!!!

Ajaa, nu blir de film me Rutger.



"Cause all I know is I need you here 
And all I have, I would give away so I could say this dear
All I feared, all i've tried so hard to not feel "
Is killing me


Kommentarer
Postat av: AnnMary

Nu har jag fixat det :D

2008-06-09 @ 00:46:52
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0