Min rubrik

Eftersom jag blir anklagad för att vara en Giraff som inte bloggar så lägger jag in ett självporträtt

image245




Idag är de söndag, helgen gick rätt fort... Eller, Helgen gick djäääävulskt fort!
I fredags vart de förskiva hos Martin, Bastade och drack bägare, Råkade pepparspraya Lasse som födelsedagspresent ;D Han fick duscha ögonen en kvart innan han kunde se ;D Vi fick utrymma lägenheten, både jag och steffe hostade tills vi spydde! Hahahah De var kul iallafall :D

Före det så stod vi ute och rökte i handdukarna och då kom en HORA till parkeringsvakt och började hota oss,
Vi skrattade åt han endel, dumfan tog upp en kamera och skulle fota oss, problemet var bara att han var så utvecklingsstörd att han höll kameran fel väg, så han fick blixten rakt i ögonen, Fyfan vad vi skrattade, Hur i helvete lyckas man med det? En digitalkamera med skärm, hur fan går det till? Hur får en sån människa ens vistas utomhus? Bilden på hans ansikte blev säkert fin :D hahahhahaha

Sen blev det Lilla horstället , sög som vanligt.. Sen blev de Fra, sen for vi till Näsbyn och drack glögg.. Thats it.




Lördagen spenderades i bakfyllan hos mig, sen lockade ölen och Jag, Lasse & Stefan började förskivan hos mig, sen gaddade vi ihop oss med Alle, Niten och Jim och vandrade till Valhall, De var ju stendött där iallafall, men senare kom det lite mer folk. Vi dansade och drack oss snygga, Träffade Fiffo och vandrade endel med henne där för att sedan dra iväg på Fra (standard)
Där var det kanske inte så givande! Lallade på där iallafall.. Sen vandrade vi på stan ett tag, kylan bet oss så vi flydde in i ett trapphus, där var vi länge.
Varför i helvete vi satt i ett trapphus och förmodligen väckte alla boende där med vårat fyllesnack är ju en bra fråga, men där satt vi.
Vart småless när jag såg att solen började gå upp så jag beställde en Taxi och skjutsade hem Frida,
Jag åkte vidare hem och var orolig att Lasse skulle ligga i min säng och vara oanständig med nånm eller bara med sigsjälv, men där var det inte en människa så jag drog igång en film och la mig ned för att se den.. Såg kanske 5 min, sen somnade jag, Vaknade upp av att Lasse kom hem kring 12 tiden idag.
Sen har vi bara suttit och varit slut, käkat varmkorv och snusat.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0