session.. sorry, blame the wine.

Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Jag kastar smittor på Trötter så han viskar och ljuger åt Butter att han slickade musen på Snövit och då fick han skita ett lager med lösskit som gjorde att både Kloker och Toker fick dödspanik och damen från boken att "loose it", Men Prosit och Blyger de myser som vanligt i stugan med Glader, de avslutar allt med charader.. som i sin tur börjar med "vad är?"
Lajsan säger:
Som Jeopary, med Adam alsing, skalman, bamse och en galen gamling. Det blir bara svamligt för skalman pratar aldrig, bamse svarar aldrig och en galen gamling målar baken svartvit och är naken framtill
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
men den galna gamlingen är ju ganska mastig framtill och vill ju bara framstå som manlig även om han har en viss stil så har han trots allt en missil där nere som skulle måla både umeås och stockholms banktid kritvit.
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
spermabank alltså Skulle fylla upp en tank.. Utan skavsår, han slår rekord utan att röra sin pille, sår på sin gård med gröda och lill-willie, tror att säden växer i alla snår och buskar, men det ända den varit i är såriga sluskar och minderåriga ungar
Lajsan säger:
Han är sammanhängande som skrivstil men kommer ändå köra åt helvete som en likbil. Men, cred åt att han bär Peak T´s, dricker finvin och är bitvis en pilgrim
Lajsan säger:
.... vänta nu... han sår och går bland snår och buskar och spelar säkert hård som turkar trots att han är säkert snål som turkar... han är snål som fan, aldrig ger utan bara får som lamm, sen låtsas han vara hård som bajs trots att han inte ätit något alls
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Han bara mytar om hans sår som fanns, medans han dansar vals med våra skanks trots att jag är mer Cast away än han Tom Hanks i sin egen film.. han blir som kassa neger-rim som Martin Luther King was brave  och En svarting utan string är gay - som löparen Marwin...
Lajsan säger:
Löparen Marwin blev nog spöad på dagis, äh det är lika självklart som att det snöar i kalix. Ändå sitter jag och lökar en aning. Äh, jag lökar som vanligt... för min föda är lakrits. Tjockisskämt.... Äh, är det nu jag ska göra matteprov med lucky luke, kapten krok och bruden från Waterloo? Äh det skulle gå dåligt.. som om jag hade Sand i skon..
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
som en halv miljon negrer i en massgrav som tyskarnas bataljon slaktade utan samvetskval., inte för att jag är rasist eller liknande, jamenvisst liknade det kanske nånting som en Sverigedemokrat hade sagt men jag väljer mitt hat och de klarar inte att skriva ett dubbelrim som "Hitler var bög" och "Nazisten var trög" makalösa vardagsbögar med hat för judar som...
Lajsan säger:
... äter barracuda,kakkadua och gamla hudar från slaktade tjurar. Och alla judar är gamla tjuvar som tror på typ alla gudar som ser ut som en blandning - halva brudar och halva fluga.Värst är kärleksfulla jävla ungar som....
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
sitter och tror de är tunga, med nödrimm som hjärta och smärta, färska barn som tror de kan härska bara de har värsta bilen, de fattar inte att man måste flyta som nilen och vara en våghals som de som fick en tsunami på nacken och klarade attacken från väst som de som sa Hells angels är sämst utan de fälls och på räls..
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Det var dock inte ett enda dubbelrim där.. men jag säger som gubben min: visa lär - och rika är oftast sär.. Inte för att han nånsin sagt detdär men jag försökte höja han över bingo och snack som jag höjer Lingon med tjack.. Visst det han sagt har fått vissa att hoppa, men mitt liv blev en soppa trots att han hoppats att spärren hade lossnat när jag hans polare knockat..
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Fast han kallade en god vän för hora vad tror han? han trodde nog inte jag var nog man, men jag kan säga att jag vann, trots att han hade mer än en man brevid han så var det ju han som led..
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
för jävla mycket vin alltså... Han, Han, Man, Vann, Man, han, Han,
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
hahahahahha
Lajsan säger:
Fuck en tetra vin, jag ska svepa sprit och sedan bara sitta och leta rim trots att jag vet att det finns flera till. Sen kan man spela in en cd till sitt PR-trick så att man får råd med en meters spliff som man kan dela kring en trevlig ring fylld av breda flin, vetechips och typ någon sesamdipp
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Jag backar inte för en meters spliff bara jag får röka den ur blind-peters sis,  för hon ser lika mycket som min "meters -kvist" , jag menar.. det är större risk att åka dit som en seg ligist, för om jag rör i henne är det jag som har  en egen brist
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Jag är segerviss fast jag dricker negerkiss.. nej jag är mer som en vissen kvist som inte ens satt sig i sin egen sits, jag ser knappt meningen med ett ledset "kiss" som vill ha ett tröstknull, jag är aldeles lagom sömnfull för att sova och drömma om bröstknull ävem fast jag inte har en grej för stora bröst så visst fan.. hellre dem än morsans tröst, jag är på gränsen att bli bostadslös.
Patrixxx.blogg.se | Det borde vara vi säger:
Men är förälskad i en wanabee stortstadstös som inte pallar bli en loosers-tös men fortfarande kommer vara din syster.. sorry att säga det mannen , men hon har lyster som ger mig hopp tillbaks även om det är rått och kalt så finns det där som amors pil i min själ, kan inte krypa iväg, jag kommer alltid krypa upp där som ett virus som dryparn.. även fast jag inte har varken gonorre som dom tre med vårtor på hyttan..    du vet de som blev smittade av ryttarn... Hon som red av långa led medans vi sågade ved och klöv Weed på svenska som by på engelska..


Nu blev de avancerat så nu för ni andra fundera...



Det var dock jag och FEGON som skrev, inte Lisa.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Undra om dom som läser, förstår att det inte är Lisa som skrivit? hahaha

2008-08-14 @ 19:00:07
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0