Det var som jag trodde.

Nu jävlar har jag landat, hårt... Fucking ångesten här är som en jävla sjukdom från helvetets djupaste mörkaste vrå.

Igår var en mycket värdelös dag som inte innehöll ett skit, Förutom lesshet och bitterhet.
Tanken att de är jävla måndag idag är de värsta, och jag hatar det.. Jag blir plötsligt totalt handlingsförlamad och all min motivation som jag hinner drömma ihop under småtimmarna försvinner direkt jag slår upp ögonen, det sjuka är att jag ligger vaken till vanligt folk vaknar och funderar på hur man ska styra upp allt, men ändå så vet jag att det inte kommer bli ngt av det jag funderar på, det blir dubbelångest.

Det ända jag kan ta tag i är att måla typ,de krävs ingenting för det, då får jag bara göra det jag vill, ensam, utan nånting som säger vad jag ska göra och inte, total fucking frihet.
Fast, det ända det gör är att jag har en massa jävla tavlor som jag skulle blir rädd av att ha på väggen.
eller nja, men de är ju inte de lyckligaste motiven direkt.
Men igår började jag med en som inte uttrycker nånting, en tavla som jag bara målar för snygghetens skull typ :) den kommer bli cool tror jag,

Fast den får ni inte se, för jag har ingen kamera..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0