Åter tbx

Nu är jag hemma efter en helg i huvudstaden, Första natten var vi i Jakobsberg och lodade, Somnade kanske 11 på kvällen, var så slut efter resan och en natt utan sömn dagen innan..

Andra dagen så drog vi till stran och traskade omkring en stund, hittade inge jag behövde :(  sen drog vi till söder och skulle gå ut, men eftersom folk hade en liten flik trasig på körkortet och nån hade druckit mer än 4 lättöl så var de jobbigt att ta sig in nånstans.
Men vi drog till Solna och satt oss på Edelweiss (Ligger 30 meter från Loyd och Snakes Lya)   Där var de karaoke så vi orkade inte ens gå ned till den våningen utan strannade på en tom våning som var lugn, Bara vi där tror jag :D
Sen kommer jag inte ihåg mer.. Steffe köpte tequila.. Goddamn you!

Tredje dagen så for Niten, Jani och Jim  hem så då var det bara Jag och Steffe kvar (som inte bor där)  men vi hamnade iallafall i Gamla stan, det var Jag, Loyd, Steffe, Fors och Jonas, Vi hamnade på en krog som heter After... Där var de hyffsat dött, så åter igen var de bara vi på en lugn pub, Kul var det iallafall!

Bartendern - "Det märks att ni är norrlänningar, vi kan ju verkligen dricka!"...... 2 min senare så låg Steffe och sov på golvet.

Så de var bara slänga in han i bagaget på en taxi och åka till Max i Solna, där var de stängt som fan och Statoil var 50 meter därifrån.. det tog kanske en timme att ta sig dit med en bångstyrig alkoholiserad Steffe som inte förstod så många ord :D hahah han bara sprang åt alla håll och kanster, tillslut tog vi oss dit iallafall och vi fick köpa oss nån grillkorv, Vandringen hem var också en historia i sig.. Steffe fick åka soptunna och när det inte gick längre tappade han byxorna, Han "gick" hem i kalsonger. HAHAHAHHAHA

Fjärde dagen hämtade jag en bil åt glenn som jag kördt hem och på kvällen var det dags för Aik-Hammarby derbyt.. och det vet väl alla hur kaos de var! Jävligt kul dock!




Ikväll hoppas jag att jag får komma och måla? :)

Kommentarer
Postat av: frida

det får du :) om färgen kommer idag

2008-08-27 @ 12:46:24
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0