Skitliv.

Så nu var de jobb igen som vanligt.. :/ Har röjt undan lite här idag EN HEL JÄVLA SOPSÄCK BARA FRÅN HELGEN!!! sen har jag gaddat steffe och sen har jag lagt mig i soffan.. Nu ligger jag i soffan och försöker förstå var min jävla ångest kommer ifrån? Kan sitta och skratta ena sekunden men sen vänder allt och jag känner mig bara dålig på ngt sätt.. Vet inte varför, har absolut ingen aning?
Ajaa, nog om mina problem nu, känns som att de är det ända jag skriver om, är som skönt att skriva av sig.
Har ingen aning vad som sker under morgondagen? Förmodligen ingenting värt?
Hör av er om ni har nån bra plan.

Halloween är fortfarande ett frågetecken, Blir nog att stanna i Kalix mest troligt, Ska iaf klä ut mig till nå bra, vad vet jag inte än dock.
Nu ska jag fortsätta göra ingenting ett tag, sen ska ja väl försöka sova på en timme typ.
Hungrig blev jag nu också, å kylen gapar tom.. Å kalix suger så de finns inga öppna affärer.



Lets make that dream come true :)


image109

Kommentarer
Postat av: fiffomiffo

nånååå "don't worry, be happy" :)

2007-10-30 @ 00:17:58
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0