Sick fuck.

okej, de här suger verkligen, ska sammanfatta dagen i rim :D



Ligger hemma å är sjuk, hatar varje minut.
Får ingenting gjort, känner mig inte de minsta kreativ heller.. :(
Hoppas de här går fort, För de är i helgen det gäller :) Eller?
Kanske blir samma som alla andra, slutar med att man får hemåt vandra.
MÅSTE fan städa här, lukar fimp och ligger skräp här - här - här och där.
de är sen förra helgen, har inte städat än
hela veckan har jag tänkt " jag gör det sen"
Haha, de är ju typiskt förfan, Fatta att jag har varit hemma hela dan.

uppdaterar mer senare :)
Så ta det lugnt nu alla zigenare!




Tråkigt på jobbet          Panoramabild från min säng :D


image68




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0