vadå vinter?

Då var snön borta igen och mörkret är tillbaks.
Hatar vintern, men om de ändå ska vara kallt och mörkt så får de gärna vara snö så de blir lite ljusare iaf.
Hatar snö för de mesta men jag måste erkänna att det kan vara mysigt ibland.
När flingorna sakta faller i mörkret och man tittar in i alla varma hem och ser att det dova ljuset från öppnaspisen.
Man promenerar i lugn takt och slås av hur lugnt och tyst det är när snön dämpar alla ljud, bara knirret från kängorna hörs..
Visst fan låter det mysigt :)
Julstämningen är också en sak som är härlig, alla är glada, lite halvstressade men glada :)
Pynten åker upp, tända ljus.. :)

Nåväl nog om vintern, sommaren äger ändå.
Har iaf städat klart här nu :) Skönt som fan att ha det bortgjort! blir inte festa på ett tag så jag behöver nog inte storstäda sådär på ett tag, fan så skönt!
kom hem 4 idag, kompade ut tidigare för att de inte fanns ngt att göra och att jag inte ville ha ngt mer att göra, ville bara hem!
Så nu ligger jag i min soffa och skriver bara.
Ska fixa nå käk tänkte jag, sen träna.
Sen vet jag inte... Nykter blir jag iaf, de är de ända som e spikat.

Nu börjar jag fan bli skäggig, måste köpa raklödder :D

image123















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0