Can't get to sleep..

" can't get to sleep
I think about the implications
Of diving in too deep
And possibly the complications

Especially at night
I worry over situations
I know we'll be allright
Perhaps it's just imagination

Day after day it reappears
Night after night my heartbeat shows the fear
Ghosts appear and fade away
Come back another day

I can't get to sleep
I think about the implications
Of diving in too deep
And possibly the complications

Especially at night
I worry over situations now
I know it'll be allright
It's just overkill

Day after day it reappears
Night after night my heartbeat shows the fear
Ghosts appear and fade away
Ghosts appear and fade away
Ghosts appear and fade away"


Trist vecka.. Har varit så slut, men har inte kunnat sova på nätterna, jobbigt som fan, jag äts upp innifrån...
Igår gaddade jag Martin och sen la jag mig, somnade 3 typ, vaknade 5.
I helgen tror jag det blir lugnt, lördag ska vi samla ihop ett gäng och laga käk och bara grunna typ, se nån film kanske, snart är det jul iaf, bara 1 vecka jobb kvar.
Sen är man ledig ett par dagar iallafall :) Och sen ska jag jobba till 1 februari för Lördag den 2 februari ger jag kalix långfingret och drar till Usa / Florida och blir kvar där till 20 :) FYFAN SÅ SKÖNT!
Ska dricka 2 liters pilsner från bruna papperspåsar och så ska jag fara på Salvador Dali museet som finns där i Tampabay har jag bestämt, love his artwork!


Balance



image198





Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-12 @ 23:46:51
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Sarah

Scrubs?

2007-12-12 @ 23:51:18
URL: http://sarahc.blogg.se
Postat av: Patrix

Svar nr1: ge han en kram vettja :)
Svar nr2:
jo där har den varit med, Colin Hay - Overkill heter den.

2007-12-13 @ 01:02:34
URL: http://patrixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0