Trötthet & lesshet i allmänhet.

Känner mig rätt trött för stunden, men vad fan gör de? Borde jag sova? JA!    Kommer jag sova? NIX!
varför? För att jag har pallat mig upp 5 på morgon för att fara till nå jävla skitjobb 8 mil bort och inte kommit hem förens nu (17:00)  och då ska jag då fan inte sova bort resten av min tid! ALDRIG!   livet är för kort för att sovas bort.
Dock sitter jag hos mina föräldrar och tänkte snåla lite av deras goda mat eftersom jag inte har en smula hemma och kontot är tömt för flera veckor sen.
undra om man skulle söka jobb nån annanstans? I kalix eller låååååååååååååååååååååååångt från Kalix så man slipper bo här.   Så slipper man också betala flera tusen i månaden för att ta sig dit och får sova en timme längre och vara hemma en timme tidigare om dagarna, de är bara PLUS.


Även de soligaste dagarna  är fyllda av skuggor. //
  En less Patrix













Ungar


Kommentarer
Postat av: Emma

Nååå, var inte så nere nu ;)

2007-08-21 @ 20:17:00
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0