Its been a while.

Har inte orkat blogga sen medeltiden känns det som.
Har iallafall inte skrivit sen förra året, Årjävlarna bara flyger iväg ju.

Nu ska jag blogga i ett försök att göra min kära flickvän glad.
Jag vet inte var hon tagit vägen nu, hon är nog lite arg på mig eftersom jag sovit hela dagen.
Förslåt bumsi, jag lovar att vara snäll hela dagen. <3<3<3<3<3<3<3

Okej, vad har hänt då kanske ni undrar?
Inte speciellt mycket är mitt svar till er.
Nyår är för länge sen så de ids jag inte skriva om.

Förra helgen for jag och Lesse till Öken i Lule som fyllde år, vi skulle egentligen vara ett mer folk men alla hade tyvärr förhinder.
Vi hade iallafall trevligt och drack öl hemma i han och hans flickväns lägenhet på bergnäset och sen for vi till O´learys.
där var medelåldern 45 och de var lite "lillahotellet-stäming" över det, men vi lyckades ha ganska trevligt ändå.
Sen åt vi mat och drog tillbaks till laggen, Kvällen var riktigt bra ändå :)

Sen under veckan hände det väl inget som är värt att skriva om, Aaa just ja! Jag, Husse och Snake var och kollade på ett boende som nog ska bli fint att få, Hoppas vi får flytta in så fort som möjligt så man slipper min "bitterhet" (lägenhet)

Sen blev det helg igen och den har varit nykter och lugn, igår fyllde brorsan år och jag for dit och fikade och sånt, folk som fan överallt så man höll på att sprängas innombords dock av panikångest men de gick att rida ut stormen.
Sen drog hälften så de blev lugnare.
Idag har jag sovit bort allt och så har jag lovat Fiffo att gå ut och promenera iallafall :) får väl se om hon ändrat sig eller inte.










Kommentarer
Postat av: Fegon **

Snygging : )

2009-01-18 @ 20:21:53
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0