Veckjävlar

Igår vaknade jag hos Frix tidigt som fan, vi bestämmde oss för att fara ned på stan och äta, sen mös vi ner oss i sängen igen, efter några timmar så ville Annis att vi skulle komma med henne och äta, sen tog det ngn minut så hade hon ångrat sig, så mös vi ner oss igen, kallt som fan var det, eftersom fönstret var öppet och hösten suger.
Och vi är ju inte de smartaste ibland kanske, så det tog ngn timme innan vi stängde det, då var det Fegon som ville äta, men då blev det syskonbråk så det sket sig också :D haha
Så vi mös ner åter igen och sen började vi bli hungriga igen.. men då var klockan efter 23.. och då är ju allting stängt här i våran underbara håla.
Men en sak är säker.. Jag fick te iallafall :) Hihi
Sen slog vi igång en film, "Son of Rambow"  den var ju inte direkt en film som jag kan rekomendera, skum som fan var den, Frida somnade väl efter nån minut men jag spärrade upp ögonen och såg hela på ren tjurighet :D
Så kort och gott var jag inne i ett och samma rum hela gårdagen! Utan ångest :)

Idag vaknade vi, hungern kom som ett brev på posten, Frix skulle mata hundar och jag trallade iväg och fick mig en Pizza, Fyfan så den behövdes, Sen for jag och Fiskade med Roger en sväng, impulsfiske, Frog upp 2 aborrar, minst 1 hekto vägde de tilsammans, ena jävla as alltså, fick kämpa i flera millisekunder med dem, Svetten rann ned för pannan..
Nu varvar jag ner efter en massa roliga dagar.. så nu landar jag väl snart. Fan





Rakhyvel, va e de?






"All I see is your face.
All I need is your touch.
Wake me up with your lips.
Come at me from up above."

Kommentarer
Postat av: carro

vadå hunnit ut?!:p nu hänger jag inte med igen. kan bero på att jag nyss vaknat och känner mig hjärndöd! hahaha

2008-09-02 @ 16:39:11
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

JAG HADE JU INTE GÅTT OCH LAGT MIG ÄNNU! :p

2008-09-02 @ 18:59:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0