För ovanlighetens skull.



Ditt namn? Patrik Lundbäck
Smeknamn? Patte
Ålder? 22
Låt just nu? just exakt nu spelas Johnny Cash - Gods gonna cut you down,
Låt som påminner dig om sommar? Hmm, massa crap
Låt som påminner dig om vinter? Vette fan.
Favoritcigaretter? Vette fan.
Favoritsnus? Grov lös
Beroende av? Snus
Brukar du skratta för dig själv? Jo, när jag ser familyguy
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Tycker om dig också, massamassamassamassa
Brukar du bli för full? Kan hända
Gillar du italiensk mat? Pizza, Pasta, jofyfan
Gillar du vegitarisk mat? Nä, kött fyfan!
Vem tog du listan ifrån? nån random
Gillar du honom/henne?
Är du allergisk i mot något? Nej
Hur svarar du i telefon? I hemtelefonen: Hallå, Hej, KORVGYPPE! , Mobila sektionen. blablabla
I mobilen: samma
Vem ringde du senast? Roger.
Vem ringde dig senast? Roger
Vad sa den du senast pratade i telefon? Att han skulle jobba
Antal sömntimmar inatt? 5
Sov du ensam? Jo :(
Brukar du komma i tid? Nej
När mår du bra? När jag är med fiffo
Hur känner du dig nu? Uttråkad och myssugen
Vanligaste färg på dina kläder? Ingen aning
Vad tycker du om fötter? Jag gillar fötter
Är du smart? Som en jordekorre
Är du aktiv i skolan? Jag var nog inte det, fast de beror p å vem man jämför med.
Vad saknar du? Fiffo
Hade du en bra kväll igår? Nä fyhelvete
Vad gjorde du i helgen? Jag tatuerade, var full, vard dum i huve, blev bakfull, sov, såg tv.
Vad gjorde du helgen innan den?Ingen vet.
Favoritdryck på morgonen? Vatten
Rakar du benen? Nej, Men Phille rakade mitt ena ben en gång
Rakar du armarna? Nope, eller.. Jo, när jag tatuerar mig
Är du blyg? Nä inte speciellt
Är du social? I slutet sällskap.
Sysslar du med någon idrott? En massa, gör ölhävningar på helgen, spelar fickpingis på veckorna.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, men nästan tamejfan
Har du spytt offentligt? Jo de har nog hänt back in the days
Om ja, var det det mest pinsamma du varit med om? Ingen aning, jag skämms inte så lätt
Vad skulle du gjort om du var tjej för en dag? Skjuta mig
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Morfar
Är du nöjd med ditt liv? Nej
Om inte, vad vill du ändra på? - en massa.
Vad har du för bh på dig just nu? En röd med spets
Vad har du för trosor på dig just nu? Matchande Röda
Använder du parfym? jo ibland, Armani Code
Sminkar du dig varje dag? aldrig, eller jag blev sminkad när jag slocknat en gång.
Var är du född? Kalix
Är dina föräldrar skilda? Nope
Hur många barn vill du ha? Några
Vilken är din favoritkanal? 6an här hemma.
Vilken är din favorittidning? Stm
Vilken är din favoritskådis? Ingen aning.
Gillar du att duscha? Nä, inte fören jag står där, då är de skönt.
Gillar du att bada badkar? Jo fyfan
Gillar du att basta? Jo de är soft
Gillar du att åka skridskor? Har fan inte åkt på 7 år minst, funderar fan på att kirra ett par.
Gillar du att åka slalom? Kanske
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? hmm.. Sett så jävla många.
Vilken är den sämsta film du sett senaste månaden? Hmm.. Bra fråga.
Choklad/Lakrits? Choklad
Popcorn/Chips? Chips
Läsk/Vatten? Läsk
Mjölk/Vatten? Mjölk, helst med oboy i.
Kaffe/Teé? Te som fan
Juice/Vatten? Juice
Sprit/Cider? Sprit
Vem är den senaste som du åt ute med? Snake
Har du vunnit någon tävling? Jo fan.
Kan du laga mat? Lite
När var du på bio senast? Ingen aning?
När bodde du på hotell senast? Hmm, i sommras i Luleå snålbodde jag i Jims rum.
Hur många syskon har du? 2
Hur många bröder? 1
Hur många systrar? 1
Brukar du titta på Bingolotto? Nä fyfan
Vad brukar du göra om du inte kan somna? Ligga och fundera för mycket, varje natt nästan
Vad brukar du göra innan du somnar? Blunda
Vad brukar du göra när du vaknar? Ligga kvar.
Är du rädd för döden? Nej, jag är rädd för att inte leva.
Vad läser du för bok just nu? ingen alls
Favorit färg? Bra fråga?
Favoritnummer? 13
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? har inga på mig.
Din tröja/t-shirt/linne? Har ingen sån heller
Vad har du för färg på dina tapeter? Ljusblåa, förjävla fula
Vad har du för färg på ögonen? Blå
Var det jobbigt att svara på dessa frågor? som satan, ska aldrig göra det igen.

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Jag klippte din jävla lista.. så fuck you... vad ska d göra åt det ! : )

2008-09-19 @ 20:30:50
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Erik *.*

Ha! Fredde, jag klippte din jävla lista!

2008-10-05 @ 00:19:36
URL: http://erixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0