Tvång

Med en gevärspipa riktad mot tinningen bloggar jag nu, nästan.


I morse var de tänkt att jag skulle gå till Frida och väcka henne men hon hade ju redan vaknat så de blev backfire,
 jag vandrade iallafall till hennes mamma där hon var och rastade hundarna, Det var långt som fan att gå, men eftersom jag har fysik som en Elitidrottare så var den 62 mil långa sträckan med dödsbackar inga problem att gå med skor utan sula och iskalla vindar.
Väl där så blev jag tuggad på av en blodtöstig best och samtidigt fick jag halva ansiktet bortslickat av en annan, mycket mindre hyperaktiv men dock mycket mer kärleksfull hund.. som samtidigt verkade lite homosexuell, eventuellt Bisexuell ? (Fanns ingen tik i närheten som kunde bevisa det)
Vi slängde in en blodig köttbit och smällde igen dörren fort som attans och undgick bestarna med endast lite löspäls på kläderna.

Sen vandrade vi ned på stan och Frida skulle titta på kläder och en kamera, fast de ända vi såg var tipskuponger och Bonbon öronvax-klubbor, Som förövrigt kanske smakar karamell eller cola och är definitivt fyllda med lakrits.
Så blev klockan tre och Frida skulle äta hos sin Farmor, som den gentleman jag är så gick jag med henne.
Halvvägs dit så ringde hon sin Lillebror Erik som berättade för henne att Farmorn inte var hemma,
Frida kände sig grundlurad, eller nja.. de vette fan.
Men vi vandrade iallafall vidare till Fegon, där möttes vi av Erik som stod i köket och sa att  "De är nakna därinne"
Som de två nyfikna utforskarna vi är så störtade vi in i rummet och där möttes vi av otroligt lite nakenhet, besvikelsen var enorm.
Lisa och Fegon låg där och mös bara, medans Erik rutinerat drack alla drickor direkt ur flaskorna så han skulle få hela.
Vi satte oss i soffan och löste korsord, de gick väl sådär.. Sen var de tv-tittande och bullshit som gällde följande timmar.

Tillslut så var klockan fem och jag for hem till min Mamma som fyllde år och bjöd på mat, Gott som fan var det,
Satt mig och tittade i gamla fotoalbum och hittade en massa roliga bilder, Jag såg skittuff ut när jag fyllde år och fick en ny Bmx... med röda däck, fyfan vilken hojj de var! 
Barn som fan kom det, alla attackerade mig såklart, min keps fick inte vara ifred.
Idol, Fredik och Filip (philip?) grejset.

Nu sitter jag hemma, Och det suger alltid lika hårt.
Men i övrigt så har ju dagen faktiskt varit ganska givande, har inte behövt sitta och fundera på för mycket många minuter.




 Skummar mig som fan.



Fegon lagar bra nudlar!  "BRRRRAH!"



Försökte få Fjixxx att skicka en bild på henne, men hon är tjurig så jag fick den här:


Så bara därför ska jag lägga upp en annan som jag hade på datorn:)



Isnt that the most beautiful girl you've seen?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hah den bilden har ju jag knäppt :O

2008-09-12 @ 13:05:05
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Fegon **

BRAH !!!

2008-09-12 @ 14:28:56
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja fy vad tjuvaktig :)

2008-09-12 @ 14:32:49
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Snake

hörru kom på en sak. du hade ju sparat slutspels skägg lagomt till dagens match, måste fått stor respekt i den kalla hall ni var och kollade!! riktigt stora vidöppna miner typ " WOW " tänk om jag kunde ha sånt.. haha ;)

2008-09-13 @ 01:14:42
URL: http://sneakysnake.blogg.se/
Postat av: frida

nånånå skyll inte på kontrollerna. vi spelade med den sämre också märkte jag nyss

2008-09-16 @ 19:14:00
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0