Står på rangliga ben.

Nu ligger jag här i soffan, de har jag gjort sen jag skrev sist i och för sig.
Totalt uttråkad, less, ångestfylld, bla bla bla
Jag borde inte ligga hemma ensam, då funderar jag för mycket, Jag har för jävla mycket att
fundera på, Av nån jävla anledning.. Och jag vet inte ens varför.
Önskar att jag visste varför, så jag kunde sluta med det, så jag kunde ta tag i nånting istället för att bara fundera.
Jag är ju skitjävlaglad ibland, men sen blir jag ensam och då börjar tankarna snurra.

Antar att det här skitmåendet nångång måste ta slut, eller.. jag hoppas på det iallafall,
Ge mig en tändare så jag kommer ur det här eviga mörkret, tändstickor brinner upp för fort, jag hinner inte ut.


Morgonen och dagen var bra, eftersom jag for till Frix igår, då är jag glad:)
Vi spelade Mario på 8-bitars nintendo men kontrollen var dum i huve så vi sög (annars är vi bäst)
Sen kom vi på att gå hem till hennes mamma och hämta ett nintendo 64 istället, med 2 fungerande kontoller och en massa spel som man kan vara 2 spelare i,
Sagt och gjort.. Dock spelade vi inte en sekund på det, Vi hittade ingen scart adapter trots att vi letade som fan i 2 minuter.
Jag fick övertala henne att kirra te också :)  Imorrn måste jag fan på Waynes och dricka Te, its been too long.
Sen gav vi upp och såg film istället, "Taken" hette den och den var faktiskt ganska bra, Till och med Frida tyckte det
och hon tycker aldrig att filmer är bra, men de är bara för att man måste följa med i filmer för att förstå dom, och inte sitta och chatta, prata i tele och lyssna på musik samtidigt :P
Tror att hon borde hålla sig till Tv-serier istället.. typ Glamour, då kan man se ett avsnitt i månaden och ändå hänga med.
Hihi, nu har jag fått mobba henne lite också.
Förlåt :)

Sen mös vi ihop och somnade iallafall :)




Jag borde nog raka mig, men de är ett stort steg.



Nu säger hon här över msn att hon hittat adaptern, inte oväntat :)






"Once so hard to speak
Now so easy to play around
Catching your eye you know
That eye that slapped you in your face
and called you a puppy
Well how do you say
I was hypnotized
Hypnotized

My words, they pour
Like children to the playground
Children to the playground
You make me smile"


Kommentarer
Postat av: frida

du har ju det :)

2008-09-17 @ 16:30:05
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: DD

Hahaha...nä ALDRIG Max igen..uscha ;D



Men nu blev jag klart avis på ALLT du skrev. Myset självklart, men att sitta hemma en hel dag och bara spela och ha skoj. Jag ahr suttit i bilen hela dagen "Blä".... kasnke ska ta och pimpa bilen med en XBox =D men vem ska köra då? Aha, privatchaufför...great..



2008-09-17 @ 19:12:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0