Okejdå!

Har haft en liten bloggtorka, men på folkets begäran så upptar jag bloggandet.

Helgen har varit lysande, Fredagen var lugn, Tatuerade en stor tatuering som dock ej är riktigt klar och höll mig allmänt nykter trots ihållande påtryckningar av tamejfan alla.
Men jag köpte en snusdosa, godis och chips och tog mig till Stenbäcken och mös till en film istället.

Sen blev det lördag och jag skulle tatuera Kenny, det gjorde jag också.. efter en massa timmars slackande :P
Sen drog jag till Hussni en sväng och drack lite bägare, Kenny blödde genom tejpen så vi var tvungen att fara till k-borg och byta tröja, efter det så drog vi iväg till Fegons granne, Siken tror jag han kallas?
Där väntade Fegon och Frida och det blev Hockeyklipp på tuben och fotbolls-supportersnack.
När klockan närmade sig midnatt så traskade vi iväg på hotellet för att svinga våra lurviga.. Eller för att se på andra som gjorde det typ.. eller.. inte fan kollade jag på nå dansgolv. Jag vet inte, lallade iallafall omkring där till stängning
Efter det så hoppar vi över en massa efterfestlösa timmar och sen låg jag och Frida i stenbäcken åter igen :)
Vaknade tidigt och snackade om frukost, det stannade vid snack dock, tog mig ett O'boyglas och sprang omkring ett tag iallafall.

Sen for Frix och fick sig mat hos sin farmor och jag åkte med till Snake och Loyd och här sitter jag än, har sett Gladiator och en massa tv-serier, Steffe kom hit också efter 3 veckor i Norge, han har av någon anledning börjat dreggla efter den senaste Norge-resan, vet fan inte om han blivit smittad av norsk cp-sjuka eller vad fan som hänt? haha
ha



Det tar sig.. Skägget alltså, High 5!



<3<3<3



såderja, nu fick ni det mest ointressanta och
positivaste inlägget sen kriget...

över och ut.


Kommentarer
Postat av: carro

tackar tackar! :D haha

2008-10-01 @ 11:20:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

jag vill förövrigt tatuera mig. ska du fixa åt mig?:D

2008-10-02 @ 03:09:33
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

näe det kanske. men om jag får, fixar du då? :)

2008-10-02 @ 18:04:38
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0