Slaying the minutes.

Det man inser när man ligger hemma själv är att de är skittråkigt att ligga hemma själv.
Det är dock de ända man inser.
Ensamhet är inget jag tycker om, inte om det går att göra annat, men det går det inte den här tiden.
Jag som aldrig nånsin sover den här tiden får alltså plågas som fan när jag är ensam.
måste skaffa nya målardukar och färg tror jag.
Vill måla nå nu.

Egentligen skulle jag helst kramas med Frida just nu, men de är ju en jävla bit att gå när det är 72 minus.
Inte för att de blir längre för att det är kallt men för att det är fan kallt att gå.
mina ben är fan inte bygda för att gås med!


hursomhelst har jag druckit te med Kenny idag på B4 2 gånger, sett när Björn försökt ta sig in i wow en timme utan framsteg (han försökte dock från 14 till efter 21)
Tyckt att han är en nolifer.
Insett att vi är värre n'är vi sitter och ser på det, Sen blev jag mobbad för att jag gillar Yatzy.
yatzy är underskattat!









Baj.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yatzy är överskattat, ungefär som att titta på när färg torkar fast med tärningar

2008-10-16 @ 09:07:34
Postat av: Elli

Yatzy är kul. Ring mig så spelar vi.

2008-10-17 @ 13:26:06
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Elli

bög

2008-10-17 @ 15:58:06
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0