Jag är cool

Jo, de är jag, eftersom Fiffo har bestämt sig för att ha minusgrader på rummet plus att hon vägrar vara utanför rummet,
Idag har vi spelat yatzy och jag vann förstås till Fridas förtret, nu hatar hon mig, tv'n, yatzy, mat, alla andra och allt annat, utom sminkvideos på youtube som hon av någon anledning tittar frenetiskt på.
Dumma idiotbrudar med 23kilo smink som gör sminkningar som ingen nånsin visar sig ute med, förutom kanske Marilyn Manson och diverse dragqueens.
Blev tvungen att slita in henne i badrummet och duscha hennes huvud nyss för att hon var kaxig.
Jag tycker ändå om henne även fast hon hatar mig nu :)

Ska tvinga med henne på hockey idag då vårat hemmalag möter lappjävlarna från Kiruna.
Tippar på 7-1 till Kiruna men hoppas på 3-1 till Oss.
det blir dock aldrig som jag hoppas så jag håller på min tro.

Finns så jävla mycket jag skulle behöva göra som jag inte gör av nån anledning.
Anledningen vet jag inte.. jag har ingen aning varför jag inte gör det, Fuck anxiety.





En vanlig syn, Frida är ett/en geek.

Hur fan blir det? En geek eller ett geek?
Orkar inte kolla upp.


Över och ut.




Kommentarer
Postat av: Fegon **

Du har en känsla för att tippa... nästan rätt..

2008-10-23 @ 01:16:34
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: carro

tack! nu är jag stor som bara den :D

2008-10-23 @ 21:11:04
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0