.

Ingen utmanar mig, men jag ska fan ge igen!


Tre saker som skrämmer mig:
    * Vinterångest
    * Ensamhet (=ångest)
    * Äckliga jätteinsekter i Laos djungel utan mun som låter som AS!


Tre personer som får mig att skratta:
    * Frida när hon är skum
    * Steffe när han är steffe
    * Roger när vi har våra sjuka bilfärder


Tre saker jag älskar:
    * Sol
    * Sol
    * Familjen


Tre saker jag hatar:
    * Idiotjävlafittor
    * Människor
    * Skitsnack


Tre saker jag inte förstår: 
    * Varför är det vinter?
    * Varför har jag ingen lust, till nå alls?
    * Varför?


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Har
    * inget
    * skrivbord


Tre saker jag gör just nu:
    * Ser på Frida
    * Pratar med Frida
    * Svarar på dumma frågor


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Leva
    * Leva på att tatuera
    * Bo nånstans... där de är varmt alltid tamejfan


Tre saker jag kan göra: 
    * Gå
    * Stå
    * Ligga

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * MIG
   * MIG
   * Eldsjäl


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Tatuera porträtt
    * Ha tålamod
    * Leva


Tre favoriträtter:
    * Mammas Afrikanagryta
    * Plankstek
    * Korv och Makaroner


Tre personer jag utmanar:

Frida, Snake, Steffe


Kommentarer
Postat av: Camilla

men bjud in dig på farsdagsmiddag på söndag, det gjorde jag! :)

2008-11-07 @ 08:36:20
URL: http://camillalundback.blogg.se/
Postat av: orm

satan måste ju göra den här nu....

2008-11-17 @ 00:31:37
URL: http://sneakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0