Säng

Okej, jag tvingade migsjälv ut och köpa en pizza tillslut
slet på mig skorna och traskade ned på Pizzeria 2000 som är mitt lokalaste pizzahak,
Där går jag bara in och de gör en vesuvio utan att jag behöver säga det, De vet att de är Vesuvio jag är ute efter.
Betalade min pizza, och hade en 20 kvar.. Så jag satt in den i deras spelmaskin (som inte är Jackvegas)
klickade in i nåt spel och satsade på 3 rader, klickade en gång.. ingen vinst, en till... Pling! 500 spänn var nu i min ägo.
Så kanske man har råd att äta den här veckan också.
Fan så dåligt liv.

Ajaa, har sett house och diverse tv-program hela dagen. inge annat.. Jag har varit i min säng i 10 timmar och 30 minuter sen jag vaknade.. det gör att jag varit utanför sängen i 30 minuter.
Kul... nä.
Och jag kan inte skylla på feber, influensa, magsjuka eller nånting annat.. Psykisk sjukdom kanske. men de erkänner jag inte, så de är det inte heller. Depression, ångest, kalix. fyyyyyyyfan... Feber är bättre.



Sommar är underbart.



You know what i want, but do you know what you want?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tja! Du jag måste bara höra en grej. Du gör tattueringar va? Eller så är det jag som är helt snurrig. Hur som helst! Tänkte höra om du gör i färg? I så fall har jag en idé, om du är sugen förståss. Hör av dig :)

2008-11-12 @ 09:46:21
URL: http://lojd.blogg.se/
Postat av: Korven

haha du vann ju åtminstonde, bättre än att du blev av med den sista tjugolappen?

2008-11-13 @ 21:35:15
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0