Modeblogg?

Här sitter jag, med en röd mössa & en blårandig slips.
Onödigt fakta kanske, men ack så intressant va?
Näe, jag tänkte väl inte de.. så jag slutar med modebloggen nu.




Jag är less, alltid.
De var inget nytt kanske.

Hmm.. ajaa, idag ska vi på middag iallafall, och sen vet man inte, måste ta tag i mycket, så jag ska ta och fortsätta på en gadd jag hållt på med ett par månader men inte färdigställt pga att karln bor i Luleå och inte är hit så ofta.
Sen ska jag väl börja ta tag i resten av de större gaddprojekt jag påbörjat nån dag.

Steffes arm ska få lite nya linjer, lite newschool/manga aktigt med brinnande hus och diverse, här kommer en snabbskiss på de.



nu är de dags att röra på sig sägs det, slaskigt och äckligt, hoppas vädret dör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0