Cut me..

Det ända jag bryr mig om, finns inte mer verkar det som.
och min ork är borta, Jag är less, trött och orkeslös.
Varje dag är en ny plåga, ena värre än den andra.
Botten höll ju inte, nu faller man plötsligt i ett bottenlöst hål.
Vad fan kan man göra åt det?
Ingenting, man får rida ut stormen.
Även om det varit mulet länge så är en sak säker, Bakom molnen är himmlen blå.
Jag kanske inte ser solen, men det finns ändå en sol, det är fakta.









"
I just want you close 
Where you can stay forever
You can be sure that it will only get better"


Kommentarer
Postat av: Camilla

Upp med hakan!

2008-11-10 @ 09:25:22
URL: http://camillalundback.blogg.se/
Postat av: El Capitano says; The World Is Yours! Cant you get your thiny ass over here and be the artist that you are and make it happen....I WANT A TATTOO!!!!!!!!!!

Kom nu...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2008-11-10 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0