Bowling.

Nu är det lördag, Det betyder att det inte är fredag eller söndag utan dagen mitt mellan de 2, den bästa dagen på veckan brukar det vara.

Dagen har spenderats här i Stenbäcken, Jag har inget minne av vad vi gjort så jag antar att vi inte gjort nånting.
Men nu börjar kvällen vara här, Det innebär Bowling!
Vi ska alltså kasta stora plastklot mot käglor, För att få ner så många som möjlugt ska man väl försöka träffa mitten, fast lite snett, helst med skruv.
I mitt huvud låter det vettigt iallafall, men de som låter vettigt här inne brukar inte låta vettigt för andra.

Nu måste jag gå in på youtube och se hur man gör det bäst.
Sen ska vi ju få billig öl av personalen där inne, jag har en plan för det också, Machete och pepparspray.
Om man sprayar dem i ögonen och hugger dem lite lätt i benen så borde man ju få bra pris?

Sen så blir det väl hotellet, och där kommer man in gratis om man har ett rosa plagg på sig och jag har inget jävla rosa plagg, jag är fan inte bög!
Jag är dock fattig, så jag lånade en t-shirt av Frida som det står "Bow Princess"  på...   Det gör mig inte gay va?
haha


Ajaa, imorrn kommer resultaten från bowlingen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

avled du av ansträngningen på bowlingen eller får man höra resultatet?

2008-11-18 @ 08:43:54
URL: http://camillalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0