SatanssnataS

Skulle behöva ha Gta 4 till dator nu förfan!
Har nött de hos kompisar nu 2 dagar, jag älskar att döda människor med mina bara nävar och fötter, men de är rätt coolt att dra fram ett hagelgevär och skjuta skallen av någon genom bilrutan! Eller slita ut som och slå dom med pistolkolven innan man avrättar dom med ett skott i huvudet! Speciellt på poliser, de svinen satsar fan på att köra på mig!


Har sovit nån timma inatt, vette fan varför jag vaknade så satans tidigt, typ 8-9, kanske tidigare.
Vad ska man göra för att få sova?
Äh, jag behöver inte sova, jag är ju Patrix och vi Patrixar sover inte punkslut!


Hoppas på solsken nån dag för att :


Hoppas på solsken nån dag så man kan fara och lira basket eller nå sånt, de skulle vara grejt! min kondis är obefintlig dock, men då är de ju extra bra att röra sig lite!

Hoppas på solsken nån dag för att man blir automatiskt gladare av sol.

Hoppas på solsken nån dag för att jag gillar värme.

Hoppas på solsken nån dag för att  Jag hatar kyla.

Hoppas på solsken nån dag för att då blir andra glada.

Hoppas på solsken nån dag för att gräset ska bli grönt och löven ska börja komma fram.

Hoppas på solsken nån dag för att JAG HATAR ALLT SOM INTE ÄR SOMMAR!

Hoppas på solsken nån dag för att det här: image278


...ser så mycket behagligare ut än dethär:image279
(Även fast de var en av de bästa dagarna på vintern Pga sällskap och härjerier)





Piss aot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0