Så nu är det alltså lördag.

Lördagen har sakta men säkert kommit men innan jag skriver om den och planerna inför dagen så ska jag berätta om gårdagen lite snabbt - Den sög

Så när de nu är avklarat så kan jag väl fortsätta med den här dagen,
Vaknat upp och legat i sängen några timmar :D Msn'ade med de vanliga folket, Frida, Fegon, Emma och Annis innan jag hade nog med krafter för att hoppa in i dushen, klä på mig och vakna på riktigt, sen tog det stopp igen, soffan, datorn i knäet och en Cigg på de. Fan.
Och Morsan har inte ringt än, som hon sa att hon skulle! Det vankas ju grillat på Innanbäcken, och de vill jag inte missa!
Jag älskar ju tamejfan grillat, tänk er bara en perfekt marinerad nygrillad biff/stek/filé, hur bra låter inte det?
Blir väl att starta där med några pilsner till maten och sen blir de att fara vidare till Harry tror jag?
Blir väl några pers som sitter där och pimplar alkoholhaltiga drycker. Sen vette fasiken var det bär av, säkert så blir de väl till det vanliga stället, den som gissar rätt vinner en påse fimpar.





Men nu är jag fan hungrig! MORSAN! RING MIG! HÄMTA MIG! MATA MIG!





Och nu kommer en uppmaning till Annis: FLÄTA MITT HÅR NU! ser ut som nån som heter Jean eller Pierre.
pallar inte att ha så här långt hår, pallar inte att klippa mig heller.. inte nu iaf!

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Jag ska fläta dig! Kanske imorgon?=)

2008-05-24 @ 18:23:17
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0