Så kan de vara.

Tala är guld, tiga är silver som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.

Värmde just upp köttfärssåsen och Spaghettin som jag lagade upp tidigare idag :)
Nu är jag dock hungrig igen, men vafan.. Jag har sparat lite så de ska räcka imorrn för
jag känner mig extremt lat och ids inte laga mat imorrn, fattar ni?!
I hate cooking, Ska trycka en sån t-shirt och alltid bära den.


Ska skaffa en Webcam och börja Videoblogga som en dåre, eller inte!
Det känns så satans patetiskt! fyfan :D hahahahahah
Fegon visade just mig en kul videoblogg :D  Ids inte länka dock, vill inte förolämpa folk
så de kan få reda på de, roligare att skratta bakom deras rygg!
så: HAHA!



Hahahaha, den här är så jävla snygg, vad fan är oddsen att ngt sånt här händer?




Du vi är måste bäst hitta vet på du något det snart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0