Power-lod.

Det där var bägaren som fick droppen att rinna över som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.



Nu har jag varit på en Power-lod runt stan, Dvs jag gick i min enamhet några varv.
Trodde att det fina vädret skulle ha lockat ut någon man känner, men icket!
Gick fan flera varm överallt,  stötte på Martin, men de var den enda själ jag kände där ute..
VAR ÄR ALLA?! Har jag vaknat upp i någon slags paralellvärld där jag inte känner ngn?
Vanligtvis brukar man bara behöva gå ut på gatan så stöter man på nån som man kan
fortsätta sin Power-lod med, Och då omvandlas Power-loden till en Powerwalk eftersom
man inte lodar ensam nå mer.

Ajaa, vädret är då lysande!    "YES! äntligen" tänkte jag.. åså är alla borta! vafan!

Skitsamma, jag ska ta en quickshower sen ska jag loda ner igen tror jag. Om orken hittas igen?
Om inte orken infinner sig så sitter jag väl och lökar här tills kvällen då jag har lite jobb att utföra på nåns hud.
Jobbet kommer inehålla Vaselin och plasthandskar, låter lite nasty va? speciellt när det är en man jag ska behandla.
Men för att rädda situationen så kan jag avslöja att han kommer få ont, jag kommer orsaka han smärta under nån timme, nu kan det där bara uppfattas som ännu värre.


Avslöjar inte vad jag ska göra, kanske ikväll om jag tar någon bild.



image296

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Rösta på min blogg, queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, och jag länkar till din blogg i 7 dagar? (jag vet om du har röstat eller inte). Skriv en kommentar till mig när du har gjort det bara :)

2008-05-27 @ 16:04:41
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

2008-05-27 @ 16:05:24
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan Hoppsan!
Hoppas du haft en bra dag idag :D
Kram!

2008-05-27 @ 16:08:46
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: the world of ellen

hejhopp!
spana gärna in min blogg och lämna en liten kommentar så är du snäll :) ha det bra!
puss ellenslife.blogg.se

2008-05-27 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0