Måndag.

Måndag lider mot sitt slut, eller rättare sagt tog den dagen slut för 4 timmar sedan. Solen skiner nu.. Fan..
Men jag sitter i min soffa och ser tv typ, känner inte för att sova men de börjar bli dags!
Har varit och tränat idag, Kändes inte så givande, fyfan så slut man är!
Imorgon/idag ska vi väl träna igen, ska också fixa mig en fotbollspump så jag kan pumpa upp päronbollen som börjar vara lite för mjuk, kanske låna en Slagborr och skaffa en krok så jag kan flytta säcken också, vill ha den mitt i lägenheten så jag kan döda den när jag är less, istället för att döda dörrar/lampor i lyan när jag inte orkar gå ändå till säcken för att slå på ngt,   Ska städa också!
Måste också besöka morfar nåndag och lämna en bild som jag ritat åt honom på hans brorson, nu är de mycke :D Eller inte, bara min självdiciplin som är kass.


image267

Yeah!

image269
Morfar :)






Patrix - Solen skiner faktiskt ibland.

Hör till skaran som väntar för länge och missar min chans.
Velar för mycket och försvinner nånstans.
Nu ville jag bara erkänna att solen faktiskt skiner ibland.
Lämnade snaran hemma och tog sen praktiskt taget flickan i hand.
Då sken solen som aldrig förr, men som vanligt stängdes min dörr.
Och där stod jag ensammen hemma med solen i ryggen ännu en gång.
Då log jag och med handen och pennan så skrev jag en sång.

För vad som än hände så vet jag ändå - Att ingen kan ta mina drömmar ifrån.
De säger man kan glömma, men tror inte det gå. - För flickan har redan satt djupa spår.. <3

Kommentarer
Postat av: emma

Himla fint tecknat... lite nyfiken bara, tatuerar du här i kalix, går du lärling någonstans och var isf?

2008-05-26 @ 17:23:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/9958/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0