Korvsoppa med lök, utan bröd tack!

Nu har jag alltför tråkigt, och min kabel till datorn är cp, Men om jag inte rör mig så kanske den håller sig vid liv. annars så de kanske blir "Operation: Rädda strömkabel inatt" isåfall dokumenterar jag de och lägger upp bilder efter operationen.


Idag har jag tränat en sväng sen vandrade jag hem och lade mig i soffan, sen ringde Morsan och vi for en sväng till sjukhuset och hälsade på morfar, Han får åka hem på torsdag sa dom :)
Men men, livet är tungt när man är gammal och har Cancer.. :(
Han sa mycket som jag redan visste men som betyder mycket, jävligt mycket för mig.
Lämnade mina bilder åt han och han blev skitglad, Kul det iallafall :)
Sen har jag bara legat hemma i soffan och chillat, gått ut nån sväng :)

image270






Inte har jag städat idag, tar de en annan dag, MÅSTE göra de! Vill göra de! need it!
Skura blablabla :) vill gärna hitta en slav som gör de åt mig!
Ring om ni har möjlighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0