Jävlaskit.

Idag är en av dom dagarna.. Skitdagarna!
Har haft så ypperligt tråkigt så de är underligt att jag inte skurit mig i handlederna och druckit mitt eget blod i ren protest, bara för att se vad som händer.
det är såna här dagar som får folk att köpa en massa vapen och dra ett litet massmord på Jobbet/skolan.
Såna här dagar som får folk att tro att de kan flyga.
Såna här dagar som får folk att knarka, knarka mer och sen ta en överdos.
Såna här dagar får folk att kapa plan för att köra in i hus med.

image282


Det suger endel att bo här i kommunen, En hel jävla del!
I helgen är det "Kalixfestivalen" Som de så fyndigt har döpt de till, har ingen aning vad det innebär eller vad som händer då, men jag antar att de suger en hel del som restan av den här lilla hålan.
tror jag skiter i allt och drar till Umeå på yran istället.
Nu måste jag fan flytta härifrån fort som fan, har inget som håller mig ändå.
Vet inte var jag ska flytta men de börjar kännas som att jag borde göra det nu nu nu.


image283
De där människorna var fan så mycke bättre än någon jag träffat förr, och vi kunde inte ens prata med varandra!


slutat tro nu, att tro gör en bara besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0