Jag insåg just..

Man ska inte kasta glas i stenhus som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.

Att det är ju redan imorgon från igår, Och att imorgon egentligen skulle bli på onsdag om man ska vara helt korrekt.
Men nu är jag inte korrekt, Imorgon är idag, så jag börjar lite lätt på min Blogg rampage!
klockan är alltså 20 över ett i skrivande stund och jag sitter och klottrar lite i min svarta bok (som inte alls är olik Blondinbellas, fast min är garanterat mycket mer skruvad och rolig att läsa)
tal om henne, Varför är hennes blogg så intressant i folks ögon? Vad gör den värd att läsa?
Jag satt i soffan och råkade titta in i den för först gången idag och de känns ju som en helt meningslös hype som dragit över hennes blogg? men då läste jag iofs bara en sida.
Hon kanske är jätte bra på alla sätt, men de tvivlar jag på.

vet inte vad jag ska skriva om hela dagen så ni får gärna ge mig saker att blogga(r) om!

jag ska börja lägga upp bilder på mina nya inköp också, så jag börjar nu!

image284image285image286

De här godsakerna har jag köpt idag.
När ska jag sluta röka? Bra fråga? Slutade snusa när jag var i Asien, men då började jag röka...

image287



(alla bilder på den här sidan är stulna)




Kommentarer
Postat av: Fegon

jag vill se en videoblogg !

2008-05-27 @ 01:44:59
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0