Imorgon.

Om ingen räddar mig och hittar på ngt att göra så ska jag uppdatera min dumma blogg för varje fundering och skrämmande/Normala/skumma  tanke jag har, om jag lyckas med över 20 inlägg med minst 10 rader per inlägg. måste ni ge mig all ära och dyrka mig, ska fan vara inloggad konstant hela dagen, Ska slå nya rekord, ska göra nånting legendariskt! ska göra nånting som för mig är nyt WOHO!






Det kommer Visa ungefär hur intressant liv jag har just nu.






Åsa är bäst - ingen protest!


Ska ha inbakade hemliga meddelanden i alla mina inlägg också, olika metoder varje gång.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Jag ser fram emot både massmord och massuppdateringar. Lite Mandelmassa också.

2008-05-27 @ 01:24:37
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0