HelveteSatanSkitFanKukHoraFittaFörbannat

Några ord som jag ville ha ut bara... Har nån en dammsugarpåse till övers? Som passar en blå dammsugare av något märke som jag absolut inte orkar gå och ta reda på?


Eller är de nån som har ett liv att sälja för billig peng? Bjuder 22 kronor, ett halvt ciggpaket, en näve skit och en butterkaka.

Vaknade rätt tidigt till Rogers stora förvåning, tror han tänkte ringa och jävlas med mig när jag sov, men de gick han bet på för jag var vaken som fan!
Så jag slet på mig ett linne och ett par shorts och joinade han och Pekka på lunch på Lyktan.. Gott var de!
de var ju GOVÄDER! satan så jag och Alle har stekt, de är ju de vi gör här i Kalix, vi steker, vi är stekare.. Aaa..
Nej.
men vi har varit och lallat på stan och skönt har de varit!
efter det så har jag städat litegrann, Diskat myckegrann (höhö), skottat in tvätt i maskinen, mm mm
Nu ligger jag i soffan och känner mig nöjd över min dag..  Nästan iallafall, bara nånting som saknas mig.



pimade "SnoopDog" i helgen.
image301











Har gjort många försök och jag kommer göra fler.
Spelar ingen roll vad som händer och sker.
Jag kommer bara vänta och se om det hjälpte att be.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är ju sjuk =)

2008-05-29 @ 21:57:43
Postat av: Erik *.*

Vackra ord... Jag har haft bra användning av dom hitills

2009-01-09 @ 23:28:01
URL: http://erixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0