Bra dag2

Säger sagt så har jag inte ingenting som Per Ledin säkert hade sagt om han försökte.

Nu leker jag med hanskar och kladd :)
Bara en snabb Blogg/rökpaus nu, Efter det här är klart ska jag utmana nån i betapet,
jävla spel som gör en beroende! GAH!
Annars händer inte mycket på min front, lökar endel bara..
Håller på att blir dum i huvet av mitt hår! De är så satans långt att jag sätter mig på det.. Nästan iallafall.
Måste fortsätta uppdatera med jämna mellanrum så jag inte förlorar, det här handlar om ära (och hur lite liv man har)
Jaja, nu måste jag gå på Toaletten, sen ska jag fortsätta med de kladdiga.
Ha det bra tills vidare, Kommer en uppdate snart säkert.. garanterat.

C ya biaaaatches!



GAH!!! Hoppas att de där inte är medfött. Huvvaligen!

image297

Kommentarer
Postat av: Shivano

haha shit va ful!!

2008-05-27 @ 21:51:41
URL: http://shivano.blogg.se
Postat av: Natalie B

Vilken fin bild :)

2008-05-27 @ 22:02:13
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0