Ångestens dag?

Söndagar är ju alltid lika kul.. Inte.
Har ingen anledning att ha ångest, men har det bara för att de är Söndag, för att jag som jag kanske nämt tidigare:
hatar söndagar!
Vafan.. Nu sitter jag iallafall hemma och lodar i laggen,
Igår var vi hos Harry och förfestade, sen slet homona iväg mig till
Torneååå, hatar fan finland!
 En massa idiot-finnar, alla snackar finska, dom är utvecklingsstörda och allmänt fula.
fyfan vettu.. de är ju som dukat för missöden, och de blev det, sen for vi på max och käkade mat, träffade Danne Burman där, de är fan inte varje dag man ser han.. inte ens varje år, han är den osynligaste mannen jag känner..
Efter det så drog vi hem till Kalix på efterskiva.
De sög, sen sov vi. sen slet dom jävla korvarna upp mig, jag ville sova en dag till iallafall, men men
For ned på stan och skrek könsord och drack skackamjölk i solskenet, Snart är de fan sommar, nu är de nära!
WOHO!
.
.
.
.
DOH!



Så försvann alla sommarkänslorna och solen var i moln igen, fanskap från helvetet.

Gah!



Onödigt fakta nr 1: Jag är bajsnödig
Onödigt fakta nr 2: Jag är trött
Onödigt fakta nr 3: Giraffer är fula
Onödigt fucked up: är jag idag.


image280

Får väl se hur svårt det är att se när allting kommer omkring.
Har en telefon men inga pengar, Om du vill kan du ju slå en pling.
Du missar nånting som tilloochmed Stewie wonder hade sett.. och han är ju blind..

/ P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0