Yeah!

nu sitter jag hemma och ser Tv, Booty call på 6an, garvar gör vi :D haha sjuk film
Igår kom vi ju som ni kanske läst hem efter mååånga om och men. vi drog till harry sen hem
Frida kom hit:) Woho  <3<3<3<3
Dagen har mest spenderats i sängen, myyyys! Vaknade tidigt som fan först, sen somnade jag/vi om :)
Sen vaknade jag senare och låg ett bra tag där :) sen köpte jag pizza och de var fan inte dumt, dock så fick jag inte mata min gäst för hon påstår att Pizza är äckligt, hon ljuger. försökte bjuda på all mat i världen men de dög fan inte.
Pizza är gott fifan!
Sen låg vi ännu ett par timmar och slappade som fan :)
Tillslut var de roliga slut och jag satt här och lodade ett tag innan jag pratade med roger vi tog en promenix.
Vi tog den vanliga walken och sen styrde vindarna upp oss till lyan, nu ser vi filmen här och garvar :D







its better when we're together.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0