Tomhet.

Har aldrig sovit så gott.. och så  lite.
Vaknade ensam i min säng som vanligt, det första jag hör är de jävla fåglarna som bestämt sig för att göra mitt liv till en plåga, de ska dö.
Är trött, men kan inte sova.



I've been down
this road before
all that I've found
points me right back to you
and I've watched you move
from down below
where do I go from here
I guess I'll find out as I go

You're beautiful
you're confusing
you're illogical
you're amazing
and I've seen the world
it's overrated
until you're everything
I have nothing
but empty space




saknar redan

Kommentarer
Postat av: sandra

det sådär, men snart har jag det riktiga så jag måste nöta nöta nöta! :) hördu, ni kan inte vara så dumma med mig :(

2008-06-19 @ 11:36:59
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: Jens

Vi ska nog kunna hitta något som du vill ha ;p

2008-06-19 @ 14:53:30
URL: http://www.stilkoll.nu
Postat av: NICKLAS

Bög!

2008-06-22 @ 00:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0