Tisdag.

Dagen började ovanligt tidigt, vet fan inte när, men tidigt var de iaf.
Sen ringde rodge och vi drog ner på stan, for en sväng på myggan och sliskade i oss varsin Baguett,
Köpte den valiga ost/skink baguetten och den var utsökt,
Sen drog vi på mission till Centrumskolan och spelade lite basket, bra skit!
En lite pojke kom cyklandes, Erik hette han, kanske var 7 år eller nånting. helt plötsligt var han också med,
Var snäll och gav han lite försprång och drog bort lite egna poäng så han skulle känna sig bäst, men jag lät han inte vinna :D aldrig! hoho

Sen for vi en sväng hem til Rodge och hämtade nå skit och efter det for vi iväg till Gallerian,
Ni kan kalla oss Mall-whores! Vi fikade nååågra timmar, sen kom Svane förbi en sväng, vi satt och skummade oss
i vanlig ordning och allting spårade ut.. Som vanligt hahha, fyfan vilka sjuka saker de brukar bli tal om :D
Efter några timmars fikande så beslutade vi oss för att lämna stället så vi gick hem, sen gick vi på Biblioteket och kollade i böcker och sånt, sen hem..
Hann inte med många minuter av mitt vanliga "Ligga-i-soffan-tänka-på-att-ta-livet-av-mig-för-att-sedan-ångra-mig-och-bara-vara-less" ande innan Niten och Balle kom, så vi satt här och rökte en cigarett eller 2 innan vi vart oerhört less på de och gick ner på lhs, slet tag i första bästa filmen för att sedan vandra till niten och se den, åt ostbågar, drack Powerking och snusade.. sen for vi ut, ställde mig på en skateboard några minuter, fick höjd puls och svettningar, blev andfådd och for hem.


Konditionen är på topp...

imorgen vette fan vad som händer,hoppas på en myskväll men
  det beror helt på om Camilla (inte min syster) bestämmer sig för att stjäla Frida igen :P 



<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Berra

okejrå :) men om det är Frida som kramar mig gills det väl inte?

2008-06-18 @ 12:09:03
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0