Okejdå, för din skull :)

Jag bloggar väl då :)

Idag har jag först vaknat och efter det så var de toaletten och sen soffan, här låg jag några timmar och gjorde blogg design (som fick Ansku-meri att flippa och bli galen) tills jag insåg att jag hade en film som skulle tbx till drugstore, så jag väntade tills de var 20 minuter kvar och ruschade dit, köpte cigg och en tändare,
Traskade tillbaks illa kvickt och la mig på soffan igen, då fick jag ett samtal och gjorde en snabb gadd.. sen la jag mig igen, sen låg jag en massa mer timmar och då for jag ut för att röka med Elli och Hjelm, lodade omkring ett tag inna Roger ringde och då skulle de ge upp så jag for med han på mission efter nå outforskade vägar, såg en örn, 2 rådjur några harar och en skum fågel..

Nu ligger jag här igen.. so long!




<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sandra

tackar ;p

2008-06-10 @ 08:59:14
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0