har inte sovit så fina tider på senaste..

.. Men de skiter jag i.

här kommer en lista i brist på annat.

1. Fullständigt namn? Bror Lars Patrik Lundbäck
2. Ålder? 22
3. Vart bor du? kalix
4. Bor tillsammans med? ingen :(
5. Färg på ditt hus? vette fan.
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet
7. När är du född? 13 April
8. Klass? ingen.
9. Vilket år tar du studenten? kirrade de 2005
10. Något jobb? Jobb..?
11. När gick du upp i morse? vid 1-2 tiden
12. När ska du sova? då jag kan.
13. Duschat idag?
14. Kramat någon idag? nääe
15. Pussat någon idag? nix
16. Vad har du ätit idag? inge alls..
17. Dagens klädsel? Mjukisdress.
18. Dagens smink? käft
19. Dagens sötnos? Har inte sett nån människa idag, men jag antar att frida är lika söt som vanligt.
20. Dagens roligaste? Roligt?


socialt:

21. Har du många vänner? En hel del.
22. Hur många har du kysst? Jaadu?
23. Vem kramade du senast? mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Förhoppningsvis bara en.
27. Har du pojk-/flickvän? Verkar inte så
28. Vem pratade du med i telefon senast? Roger
29. Vem fick du senast sms ifrån? Frida


favorit (just nu):

31. Film? 300
32. Låt? hmm..? finns så många
33. Mat? Morsans afrikanagryta, always
34. Dryck? Öl, Pk, Oboy
35. Färg? vitt kanske.
37. Stad? VangVieng
38. Land? Laos
39. Ämne i skolan? Bild
40. Människa? Vette fan


senaste:

41. Personen du tänkte på? Frida
42. Personen du kysste? Frida
43. Gången du spydde? ingen aning.. för nå tag sen
44. Gången du grät? typ förrgår då morfar gick bort.. :/
45. Pizzan du åt? Vesuvio.. alltid
46. Gången du var i Göteborg? för länge sen
47. Gången du var i Stockholm? förra året.
48. Gången du var full? lördags
49. Gången du var hög? vette fan, koreakriget


antingen eller:

51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? svårt val.
54. Tvspel eller datorspel? tvspel
55. Singel eller upptagen? occupied..sort of
56. Hångla eller ha sex? båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? haha lunar
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? bb
60. Blont eller svart hår? på vem?
61. Har du blåa eller bruna ögon? Blå
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Fanta!
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? svår fråga
69. Leva eller dö? lika svår


antal:

70. Personer du älskar? några
71. Personer du hatar? mer
72. Gånger du varit full? ännu mer
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag? inte så många.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen aning
76. Gånger du haft minnesluckor? En hel hög med gånger.
77. Gånger du varit hög? jag är 1,85, de är väl ganska högt?
78. Personer du saknar just nu? några.
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång


vem:

80. Vill du kyssa nu? Frida
81. Ska du träffa imorgon? Bra fråga?
82. Sjöng du senast för? Haha brukar håll amig undan från sånt
83. Hade du senast en msn-konversation med? Frida
84. Spelade du tvspel med senast? Niten
85. Vill du ta med på resa nu?alla jag tycker om
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? den som lever får se.
87. Förtjänar att dö? en hel drös med idioter
88. Är söt? Frida
89. Vill du sova jämsides med i natt? Frida


vad:

90. Gör dig glad? Frida
91. Gör dig ledsen? att folk dör..
92. Vill du helst göra nu? Nånting kul!
93. Önskar du att du slapp göra? Vakna varje morgon.
94. Vill du ha nu? Roligt
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? slutat med sånt
96. Längtar du till? vet inte.
97. Tycker du om dina betyg? kommer inte ihåg.
98. Ångrar du i ditt liv? Inget jag gjort, bara de jag inte gjort.
99. Är det bästa som hänt dig? ?
100. Hur mycket är klockan? 15.05


 


 Ja, jag har stulit den här listan mitt på dagen, ingen misstänkte mig när jag markerade den och höll in ctrl c

de trodde väl att jag skulle laga den eller nånting, listreparatör Patrik.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

2008-06-26 @ 15:21:01
URL: http://sa
Postat av: sandra

yeah! jag är teknisk..

2008-06-26 @ 15:21:44
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: Elli

Härligt bittra svar - the bitter the better.

2008-06-26 @ 15:28:47
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: carro

haha, tänkte precis samma sak som elli :p

2008-06-26 @ 20:25:47
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0