ännu en tråkig natt.

ensam sitter jag hemma.. med tv'n och datorn som mina vänner..
Tråkigt är efternamnet, förjävla är förnamnet.
Förjävla tråkigt är namnet på min vän, Han som hjälper mig bli en bitter man, han som hjälper mig bli ond, han som alltid varit där för mig och gjort mitt liv till ett oändligt helvete.
Nä, kanske inte riktigt så illa, men tråkigt har jag.
Vette fan vad som händer. kanske man skulle osva, verkar inte hända mycket mer nu.
Gett upp allt hopp om annat nu... eller.. nu fan fick jag ett meddelande som tände hoppets låga på nytt!

Sara vann inte kampen, men det gjojrde tydligen nån annan.
Fotbollen sög iallafall. Sverige sög iallafall, kommunisterna vann.
WoHO
Eller nå liknande, jag skiter fullständigt i fotboll, men vad i helvete höll sverige på med?
när jag väl ser skiten så blir de såhär, sverige är sopor, skäms för mitt land.
Eller iallafall vårat landslag.






Vi vann i allafall i Lützen på sextonhundratalet... får väl trösta mig med det..




Locked in a cell, that is his life
Only one thing in mind
Making a change
Not willing to wait 'til it's time to die
One thing before his eyes
Making a change.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0